.. دا مجنونه يا ماما ..



. دا مجنونه يا ماما دي كلمه واحده طفله بمووووووووووت فيها

اسمها رانيا او لولو وبتقولها لأخوها بتقول :
ماما دا محمدا عبيطه دا مجنونه يا ماما

ده تاج جالي من اتنين غاليين جدا ليا

من سمسم الانتيم بتاعي

ومن ساجي مصطفي يعني

بس انا أجلته شويه عشان كان جه في الامتحانات

احم احمممممممممممممم

أنا أسمي

أســــــــــــمـــــــــــي ...........

وف سنه
ســـــنـــــــه .................


مش مهم

مش مهم

المهم اني بمووووووووووووووووت فيكم

خلاص هدخل في الجد والله

:

التاج ده عشر حاجات عن نفسك

مش بحب اتكلم عن نفسي بس يلا بقي التاج مش من اي حد
1-

انا واحده بسيطه اوي اوي وعاديه جدااااااااااان

طيبه اوووووووووي ودي مشكلتي لكن رغم اني طيبه اوي

مش احب اسيب حقي ابدا

ممكن اسيبه لكن لو كنت ضعيفه واكون ضعيفه لما احب اوي واحب بجد

روماااااااااااانسيه الي ابعد الحدود

ومجنووووووووووونه اووووووووووووووي وخصوصا لما بتلم علي الاناتيم بتوعي
بحب الوحده أحيانا

لكن اجتماعيه اوي اوووووووووي بفكر في كل كلمه تتقال ليا




***********

2-

الحمد لله علاقتي بربنا الحمد لله حلوه مش هقول اني شيخه او متبرجه انا في النص او اكتر

بحب انصح اي حد حتي لو معرفتنا لسه مش اوي عايزه اعمل اي حاجه عشان ربنا

احساسي بالضمير بيقلتني لما اغلط ومش بعرف انام

بس بحاول افكر قبل ما اخد اي خطوه

ربنا ده جميل اوي بس لو قربنا منه اوي



************

3 -


بحب بابا اووووووووي اوي وقريبه منه اوي وماما كمان بحبها

مش بقدر أشوف حد فيهم تعبان

وبدعي ربنا بجد يباركلي في عمرهم ويخليهم ليا دايماااااااا

يـــــــــــارب

انا اه جبت اخر بابا بس هعمل ايه دماغي مش في المذاكره خااااالص

هههههههههههههههههههههههه

دماغي نت




**************

4 -


أصدقائي او الاناتيم بتوعي زي ماعرفتوا قبل كده سوسو وسمسم ربنا يخليهم ليا يارب

ومش يحرمني منهم أبدااااااااااااا

وكمان أميره بس عشان هي مش دخلت معايا بقينا بعاد شويه

بس انا بحبها برده

وليا أصحاب كتيرررررررررررررررررررر ه جدا

جداااااااااااااا

والحمد لله كلهم بيحبوني ولسه بنسأل علي بعض لحد دلوقتي معظمهم




*************

5 -


بحب الآطفال جدا جدااااااااااا بموت فيهم وزي ما أنتوا شايفين الحضانه اللي انا عملاها

بموت في رانيا اللي انا حكيت عليها في الاول مش بقدر اشوفها بتعيط خالص


لما تعيط اخدها في حضني واقولها معلشي واخوها محمد هو لسه مش أتكلم بس زي العسل


مامتهم تبقي بنت عمي وهما (الاطفال ) عندنا طول الوقت لان اخوها بيتمحن اللي هو ابن عمي

وبابا رانيا مسافر عشان كده هما عند جدهم اللي هو عمي

عارفه اني دخلت الخطوط في بعضها

هههههههههههههههههههههههههههههههههه

بس للاسف هما هيسافروا قريب




***************

6 -


دماغي نت وبس بحب أخرج مش بحب قعدة البيت ابداااااااااااا

وبحب الرحلات موووووووووووووت وبحب السفر وابقي سرحانه ولازم أقعد جنب الشباك

ههههههههههه لازم شرط أساسي

كنت قبل كده ذاكرتي ميه ميه حاليا بقت تحت الصفر

بقيت بنسي بطريقه صعبه مش عارفه في ايه
بحب الهزار لانه غالبا بيقلب بضحك
هههههههههههههههههههه
بحب فيلم ظرف طارق موووووووووووووت


****************


7 -

كنت بتمني أدخل صيدله بس الحمد لله مش ليا نصيب بجد كنت بتمناها عشان سببين الاول

عشان اعمل اي حاجه لربنا وإني اشوف دوا لفيرس سي لانه بجد بكرهه قوي أخد ناس قرايبنا كتيرررر

وخايفه يجي اليوم وياخد أي حد غالي عليه

والسبب التاني عشان أفرح بابا

لكن الحمد لله علي كل حال اكيد وانا راضيه بقضاء ربنا




*************


8 -

بكره فيا عصبيتي لاني بتنرفز بسرعه بس بروق بسرعه

والكلمه الحلوه ليها تاثير سحري معايا

زي الفانوس السحري كده

هههههههههههههههههههه
وكمان تسرعي انا متهوره تقدروا تقولوا كده
كمان مش بحب احكي لاي حد حاجه عني لازم يكون حد قريب مني اوي
****************
9 -
لما بحب بحب بجد وبسرعه وصعب إني انسي بسرعه كان نفسي ابقي حاملوا رايه
( اللي يبعني في يوم ابيعه وما ابكيش في يوم عليه )
ههههههههههههههههههههههههه
وبكره اوي لما يكون حد بالنسبه ليا حاجه كبيره وحد غالي وانا بالنسبه ليها ولا حاجه
او عادي انا
دمعتي غاليا عندي اوي مش بتخرج الا لغالي
ومش بحب حد يشوفها الا غالي برده
************
10 -
بتمني او بطلب من ربنا إنه يرزقني الزوج الصالح الحنين اللي يخاف عليا
ويحبني ويتقي ربنا فيا
ويرزقني بالذريه الصالحه
ويبارك لي في زوجي وبابا وماما في عمرهم
*************
بجد أحتارت كتير عما اكتب البوست ده
المهم
فكرت كتير أمرره لمين
فقررنا نحن
نحن
عبسلام بسطويسي
ههههههههههههههههههههههههههه
قررنا حبس المتهمين في قفص الاعتراف
موناليزا
rovy
بنت مصريه
ghoneem
مواطن مصري نايم
********************

أخيرا المهمه دي خلصت علي خير ربنا يجازيكي كل خير يا سمسم انتي وساجي
ربنا يسامحهم بقي
********************
تحديث : انا كمان عنيده اووووووووووي فوق ما تتخيلوا
وبحب العربيات حب رهيب وان شاء الله هجيب بي إم دابيو
طبعا بحلم
هههههههههههههههههههههههه

هناك ٦٥ تعليقًا:

رحــــيـل يقول...

هههههههه
انا كمان لازم حتما ولابد اركب جمب الشباك وانا مسافره

بحب اتأمل واسرح كده مع نفسى فى السفر بالذات

وبتنرفز بسرعه برضه وبصفى بسرعه هههه

انتى بجد بنوته حبوبه قوى وزى العسل

ربنا يكرمك يازوزو يارب

امل يقول...

السلام عليكم
بوست ظريف ومريح نفسيا وخفة دمك واضحة فيه ربنا يفرح قلبك ويحقق لك كل امنياتك
تحياتي

rovy يقول...

السلام عليكم
عاوزه اقولك انك حقيقى انسانه جميله قوى .. و شفافه و حنونه .
ربنا يحميكى و يخليلك بابا و ماما ..
و تحققى كل احلامك يا رب ..
اشكرك انك افتكرتينى بجد بس معلش علشان خاطرى ا سمحيلى اأجل التاج ده شويه لأنى زى ما انتى عارفه لسه عامله تاج عندى صعب اثنين ورا بعض بعدين الناس تضايق منى ..
اوعدك انى اول ما اقدر اخذه حأخذه و اقولك ..
ربنا يحميكى حبيبتى
دمت بخير فى حفظ الله
كل الود .. تحياتى

rovy

the beauty candy يقول...

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
طباعك جميله اوى وفيها نوع من الرقه
على فكره انا تقريبا زيك بالظبط
احب اضحك واهزر واعرف كل الناس
وبموت فى الرحل والخروج
ربنا يوفقك كده يا زوزو ويرزقك بالزوج الصالح اللى يطلع عنيكى ويحبسك فى بيتكم وما فيش خروج ولا اصحاب ههههههههههههههههه
بوست لذيذ اوى وجميل اوى
اتمنى تشرفينى انتى وكل الناس
تحياتى دوودا

مواطن مصرى نايم يقول...

دا جميلة يا ماما
على رأى لولو

عارفة يا زوزو انا بحب اقرئ التيجان اللى بتتكلم عن حد او بيكون قال فيها هو شايف نفسة ازاى

و عمرى ما فكرت لو جالى تاج منهم حعمل ايه و اجابتى حتكون ازاى

بس بجد شكرا على التاج و اكيد ان شاء الله حنزله باجابات موز موز موز

شكرا يا باشا
دايما فاكرنا كده
ربنا يخليكى

سلامى يا زوزو

Unknown يقول...

ازيك يا زوزو

انا برقش دي اول زياره للمدونه الكريمه دي

واتفاجئت بشخصيه هايله جوا التاج

ربنا يكرمك ويحققلك احلامك
تحياتي

""""" يقول...

هههههههههههههههه
انا برضه بحب اركب جمب الشباك
ومش بس وانا مسافره
لا فى اى مواصله
مش بحب الخنقه بتاعة الشبابيك
وبحب اتفرج ع الطريق حتى لو مسافه صغيره

انتى شخصيه جميله وحلو التاج بتاعك
ومدونتك جميله ذيك :)

semsem يقول...

اممممممممممممممممممممممم
صباح الخييييييييييييييييير
ازيك يا معلمى
عامل ايه
كلو السطه؟
يع بقيت بيئة يع
هههههههههههههههههههه
المهم انا عارفه صحبتى كويس
انا مش جايه اعلق
انا جايه ارخم
ههههههههههههههههه
اي خدمه

ghoneem يقول...

أيوة ياعبسلام

نعم يا سيدي .....عايز ايه ؟؟

بجد أنا بحب أجي عندك جدا جدا لأني لازم وحتماً ولابد هضحك وهموووووووووووت من الضحك كمان

انت بتكتبي البوست وألاقيكي انت اللي بتضحكي ...هوة حد كلمك يا بنتي

بجد روحك مرحة جداً ومدونتك كلها تفاؤل ومرح وفيها موسيقس حلوة أوي زي ما قولت قبل كدة

مبسوط اني عرفت شخصيتك أكتر وأكدت عندي حاجات كتير زي انك اجتماعية وبتحبي الضحك والهزار وبتحبي أصحابك

أشكرك علي تمرير التاج ده شرف كبيييييييييييير لية بجد وهرد عليه ف أقرب فرصة مع انه صعب حبتين ....بس هحاول

أشكرك كمان مرة علي حضورك وروحك الجميلة .....
أدعو لكي بكل الخير وأن تجدي في أيامك القادمة ما يقر العين ويريح البال ويهديكي الي الطريق المستقيم

تحياتي لأظرف شخصية ع البلوجز كلها

بالتوفيق...............

سوسا ومودى يقول...

أول مرة أزورك
بس كلامك لطيف ومدونتك لذيذه أوى
وكمان تحسى أنك صادقه فى كلامك وواضحه
ربنا يكرمك ويوفقك

mregypt7 يقول...

يا هلا بيكى والله اخت زوزو
اسمك شدنى اوى
ولما دخلت فوجئت ببوست اقل ما يوصف به انه موز موز موز
وصاحبته من كلامها استشفيت ان دمها زى العسل واحده كده بتحب الضحك رفاهيه مش نكديه زى اخوانا البعده
احساسك عالى اوى
ربنا يخليلك بابا وماما وتيتا وجدو
واناتيمك دول سمسم وساجى
ده الدلع ولا الحركى بتاعهم
بس ايه روضه الاطفال اللى انتى عاملاها ديه
ملاحظ انك بتحبى الاطفال ربنا يخليهملك
وعلى راى المثل
اللى جابلك ياخدهم وهو مروح مش ناقصين وجع دماغ ههههههههههههههههه
احييكى على البوست ده
وابقى شرفينى
مع خالص تحياتى
الباش مهندس بوحميد

Moustafa` يقول...

مش بحب الزحمه
----
صحيح تعليق ف آخر صف
بس بثبت حضور
وشبه بغلس
----
البوست ده قالي اني 15% شبهك
مش زي ما انتي قولتي قبل كده ف mcq
-------
بس منعا للبس : 85% بتوعي الباقيين نيجاتيف أوي أوي يعني
ربنا يرحمك منهم
--------
تعليق رخم سيبك استكملي المسيره
بحس بروح حلوه ف بوستات التفائل دي
بس فى تعليق صغير كده
قربي الصفوف من بعضها
وابقي قصي أي زيادات
زي حوار اسمي وسني
هيبقى شكله جنتله أكتر
----
غلاسه بغلاسه بقه
---
في تاج تاني ف التحضير
خصوصي أوي
بس لسه همخمخ فيه
سلام

شفـقــة و إحســــان يقول...

بوست طريف جدا ودمك شربات
شفقة

بنت مصريه يقول...

دا انتى عسل يا زوزو
وانا مقدرش مسألش عليكى
ومرسى يا قمر عالتاج
ربنا يخليكى يا حبيبتى وان شاء الله هجاوب عليه ف اقرب فرصه يا قمر
ياااه ه فعلا دا تقيل قوى

Unknown يقول...

لأ بجد إجابات جميلة يا زوزو ومنطقية ومش عاوزك تسيبى حقك أيا كان اللى خده منك
سلام

zOzO يقول...

رحيل
هو انتي كمان
احنا ف الهوا سوا

كله من زوقك يا جميل
يارب يا رحيل وانتي كمان ربنا يكرمك

zOzO يقول...

امل
منوراني والله
وربنا يخليك
انتي احلي
يارب يحقق كل امنياتي وانتي كمان

zOzO يقول...

rovy
ربنا يخليكي
وميرسي علي كلامك ده
وبشكرك كمان علي دعواتك الحلوه دي
بس انتي الاحلي طبعا

وطبعا انا فكراكي علي طول
عشان انا بحبك
وطبعا اجليه برحتك
عشان تعرفي تجاوبي عليه كويس
علي فكره هو صعب
تحياتي ليكي

zOzO يقول...

the beaty candy
ربنا يخليكي يا جميل
بس ليه كده عايزاه يطلع عيني ليه بس
طيب ؟
اتمني منك المتابعه علي طول
تحياتي ليكي

zOzO يقول...

مواطن مصري نايم
دا عثل يا ماما
هههههههههههههه


ربنا يخليك يا احمد يارب
منتظره تاجك وان شاء الله هتكون احسن


انا برده بحب التاج ده عشان بيعرفني الشخص اللي قدامي اكتر
وبنرره اللي عايزين نعرفهم اكتر

تحياتي ليك

zOzO يقول...

bar2ash
طبعا نورتني
واتمني المتابعه ع طول

ربنا يخليك
ويحقق امانيك انت كمان
يارب

zOzO يقول...

amal
ربنا يخليكي يا جميل
انتي الاحلي والله


انتي زيي
انا برده لو مسافه فين حتي
ولو مش عرفت اقعد جنب الشباك
ببقي قاعده ع اعصابي

والحمد لله ان التاج عجبك وان المدونه عجبتك

zOzO يقول...

semsem
طبعا اي برحتك رخمي
طيب ؟؟؟؟؟؟
بس لما اجيلك بس
حااااااااااضر
وع اللي حصل امبارح
بقي كده انا اتزحلق اما اشوفك بس
هههههههههههههههه

zOzO يقول...

ghoneem
ايوه يا بسطويسي
ههههههههههههههههه

مش عايزني اضحك يعني
انا بكتب الكلام وبضحك نفسي فيها حاجه دي ؟
ههههههههههههههه

الحمد لله بجد انك بتدخل هنا وتضحك
والله حاجه فرحتني اوي
زي ما انا كاتبه بره ف اول صوره تقريبا
مهما يكون مقدرا حزنك فحاول ان ترسم ضحكه ع وجوه من تحب
وانت اكيد من الناس اللي بعزهم

اما التاج فانا عايزاه زي ده
ياريت بلاش قصيده او اعمله كده وكده
لان القصيده هتكروتنا فيها ومش هتقول 10 حاجات
اوكشن ؟

ربنا يخليك علي دعواتك الحلوه دي
انا كمان بدعيلك زيها

zOzO يقول...

سوسا ومودي
نورتيني يا جميل
وانتي كمان والله مدونتك عجبتني
بس المره الجايه مش تسيبنا كده لازم تقولي حصل ايه ؟
ههههههههههههه

ربنا يخليك علي كلامك ده
وتحياتي ليكي

zOzO يقول...

mregypt7
يا هلا بيك انت هنا
نورتني
وميرسي علي كلامك الحلو ده


طبعا ده اسم حركي
انا فعلا بحب الاطفال اوي
تحياتي ليك

zOzO يقول...

s@gi
ايوه يا مصطفي مش فاهمه تقصد ايه ؟

هو اه ف اخر الصف بس فرحت بيه
اوكي انت تقشر وانا ايه ؟
اكل مش انفذ
حاضر يا مصطفي


مستنيه التاج الخصوصي ده
ومخمخ فيه برحتك
ف انتظارك
اختك زوزو

zOzO يقول...

شفقه هانم واحسان بك

نورتوني بجد والله
وميرسي علي كلامكم ده
واتمني المتابعه
وربنا يوفقكم يارب

zOzO يقول...

بنت مصريه

ما انا عارفه اني عثل وزي الثكر كمان
ايه الجديد ؟
ههههههههههههه
شوفتي الغرور
منتظره التاج
واعمليه بدماغ عاليه زي اي بوست
اوكي يا حبيبي

zOzO يقول...

ayman badr
ميرسي
الحمد لله انه عجبك
يعني مقدمه عما يوم اليوم الموعود يجي بقي


طبعا اسيب حقي ليه ان شاء الله
هههههههههههههههه
تحياتي ليك

ghoneem يقول...

أشكرك علي تعليقك وكلامك

أنا مقدرش أتأخر وأكيد عكتب العشر حاجات ف أقرب وقت ان شاء الله

أشكرك جداً علي حضورك ودايماً متألقة

ربنا يوفقك ف كل خطوات حياتك ودايماً للأمام يااااااااااااااااارب

تحياتي

بالتوفيق.................

zOzO يقول...

لا شكر علي واجب

والتاج اكتبه برحتك لانه صعب انت متخيل انه سهل

زيي ما كنت متخيله

بس هو صعب علي فكره

وميرسي ع دعائك ده

موناليزا يقول...

اعذرينى حبيبتى على التاخير
بس البوست اللى فات انا علقت عليه فعلا ودلؤتى مش لاقيه تعليقى عاااااا
تعرفى انك شجاعة جدا لانى بعتبر اللى يقدر يتكلم عن نفسه شجاع جدا ولانى مش فى نفس شجاعتك فاعذرينى
بس بجد انتى عسولة اوى ربنا يحميكى ويحقق لك كل ماتتمنى

Unknown يقول...

ازيك يا جميل
جيت ءاكد تاني رغبتي في الانضمام لبكم

واقولك ان من شدة اعجابي بالمدونه من اول زياره ضيفتها للفيفوريت


وسبتلك الميل في الشات بوكس
هستني

ادم المصرى يقول...

مشفتش حد بيكلم عن نفسو بطريقه دى ولا اجاباتك المدهشه بجد اعجبنى بوستك ومتشكر جدا على تعليقاتك الدائمه وياريت لما تنزلى بوست عرفينى عشان هكون سعيد لو كان تعليقى اول تعليق احييكى

دعاء مواجهات يقول...

هههههههههههه
اولا احب اقولك

انى انا انتى بالظبط فى رقم 1 و 6و9

انا انا يعنى مفيش هزاار

منورانى ديما واجاباتك اكتر من تحفة

دوام التوااصل بقى

بيس

momken يقول...

ماشاء الله ردوك فى منتهى الحكمه
وبيين سطورها كلام كتير وكبير

انتى عامله زى بتوع السياسه وهما بيردوا على وكالات الانباء
وحاسس انك بتبتسمى وانتى بتردى بردوا علشان الكاميرات

تنفعى سفيره او وزيره او متحدثه رسميه
التاج فعلا جميل ومع انه متكرر كتير بس باجاباتك خلتيه ممتع

بالنسبه لموضوع رانيا
انا عندى بنت اختى بتقول على قمصانى بلوزات
يعنى تقولى البلوزة بتعتك حلوة اوى يا خالو
او لما مثلا العربيه تكون فى المحطه بتتغسل تقولى هو انت على طول تبوزيها وتوسخيها
ههههههههههههه
الاطفال من اكبر النعم الى ربنا انعم علينا بيها

البوست بتاعك هايل
تحياتى

zOzO يقول...

موناليزا

ازيك وحشاني والله اوووي
طبعا عذراكي
اكيد كان في سبب اقوي منك
الحمد لله ان البوست عجبك

ربنا يخليكي
بس انتي اشجع
ربنا يوفقك يارب دايما

zOzO يقول...

bar2ash

هتنور الجروب اكيد بتاعنا
والحمد لله انك بتحب الحاجات دي
اوكي انا هضيفك عشان تعرف اللي انت عايزه
وميرسي علي زوقك

zOzO يقول...

أدم المصري

شكرا علي كلامك ده دا من زوقك بس
والله
بس والله عادي يا جماعه البوست والله
اوكي ربنا يسهل لما انزل بوست
ان شاء الله هقولك بس لو افتكرت لاني قولت ف البوست اني بنسي بسرعه جدا

zOzO يقول...

دعاء مواجهات

كويس ان ف مجانين زيي
هههههههههههههههههه

ان شاء الله هيكون في تواصل متسمر
تحياتي لبوستات بتاعتك الحلوه كلها

واكيد بيس

zOzO يقول...

momken

كلك زوق والله يا ممكن
والحمد لله اني البوست عجبك اوي كده

بقي انا ببتسم عشان الكاميرات
طيب ؟
هههههههههههههه

يعني المهم انفع ؟
ولا ؟

فعلا الاطفال دول نعمه كبيره اوووي

بس انت يعني لازم كل شويه توسخيها العربيه يعني ؟
ههههههههههههه

ربنا يخليها ليك

Bongo يقول...

زوزو يا حبيبتي ..

ميرسي علي سؤالك عليا قمر و الله اسعدني جدااا .. ربنا يكرمك :)

انا موجوده اهو و نزلنا بوست جديد في توينز و بنحضر بوست للمدونة التانية ان شاء الله :)

ربنا يخليكي ليا يا جميل و ميحرمنيش من سؤالك

و اجاباتك حلوة جداا ما شاء الله و عرفتنا عليكي اكتر و علي روحك الحلوة

تحياتي ليكي :)

حبيبـــــــة القمـــــر يقول...

الله عليكي يازوزو

وربنا انتي زي العسل

واجاباتك تلقائية وجميله اوي زيك كده ياقمر

ربنا يسعدك يارب وتحققي كل اللي بتتمنيه
مش تقلقي ال بي ام دبليو مش بعيييييييييييييده بس لما تركبيها مش تنسيني

على فكرة انتي بجد طيبه اوووووي بتمنالك السعاده وراحة البال وحب يفوق الوصف والخيال
المهم افتحي قلبك بس بعقل

دمتي في حفظ الله ياقلبي

la3lahakhier يقول...

على فكرة انا بعتذر بشدة بس للحقت نفسى
واتدبستى ييا حلوة فى الواجب انتى كمان يلا تعالى خديه بسرعة
انت جميلة اكتر مما كنت اتخيل ربنا يعزك ويفرح قلبك يازوز يارب
يارب تكونى زينب لاقنى بحب الاسم ده جدا وكان نفسى اخلف زينب وخديجة فلو اسمك زينب اسمحيلى انايك بيه؟

أسير الجراح يقول...

كان نفسى اجى من زمان علشان اعلق



ودينى جيت بس متاخر اوى


بس مش هقدر اسيب التعليق علشان التاج


دة لناس معينة اكيد يعنى


بس سعدت بمرورى لمدونتك

ولتعليقك عندى



تحياتى اسير الجراح

mostafa rayan يقول...

ربنا يحققلك احلامك

Unknown يقول...

اول مرة اجى هنا بس واضح انك طيبة اوى يا زوزو يا رب تجيبى العربية اللى نفسك فيها

blue-wave يقول...

تاج تحفه واجاباتك عليه هاتخلينا نحبك:)
تحياتى بجد

منى يقول...

ربنا يبارك لك فى حبايبك ويحقق لك احلامك حتى الاحلام اللى شايفاها صعبه

التاجات دى خلتنى اكتشفت ان معظم الناس بتتنرفز بسرعه
هههههههه
ربنا يستر
تحياتى

غير معرف يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
من فريق حبا فى رسول الله نأسف لعدم الاستئذان ولكن وجب التنوين فبعد اذن صاحب المدونة نرجو التوجه لمدونة la3lahakhier_2 للمشاركة فى التطبيقات العلمية للحملة
جزاكم الله عن نبيكم كل الخير
مع دعائنا وشكرنا لصاحب المدونة
فريق حبا فى رسول الله

spower يقول...

ممكن تسمحيلي بكلمتين
اوك
هما في الحقيقة مش كلمتين
علي العمومنبتدي

*عمر الحب ما بيضعف الا نسان
الحب بيقوينا وبيبث الامل فينا.

*الاحساس بالخطأ شئ جميل والأجمل ان نعترف به

*الاصدقاء هم ثمرة الحياة وبستان السعادة

*مش لازم نكون متسرعيين احيانا التسرع بيضيع حاجات كتير

*اما عن الزوج الصالح
اميييييييييييييييييييييين

تحياتي sayed
اتمني مرورك بمدونتيmyfreedom-spower.blogspot.com/

zOzO يقول...

bongo

نورتيني والله
والله عادي
اصلي ما ادخل عندك الاقيكي مش نزلتي حاجه
عموما اكيد البوست حلو


ربنا يخليكي
دا بس من زوقك والله
تحياتي ليكي

zOzO يقول...

حبيبة القمر

وحبيبتي انا كمان
منوره دايما
ربنا يخليكي
ويارب انا وانتي

وربنا يخلكيكي علي كلامك الحلو ده
وان شاء الله ربنا يسهل وتيجي يارب
اكي مش هنساكي
بس التوصيله ب 1000000 بس
دا انتي هتركبي معايا
هههههههههههههههههه


حاضر هحاول ع طلبك الاخير ده
هههههههههههههههه
تحياتي ليكي حبي

zOzO يقول...

لعلها خير

له بس كده انا بكره الواجب
بس عشان منك اكيد هعمله

ربنا يخليكي دا بس من زوقك
لا انا اسمي زهره مش زينب ولو عايزه تقولي زينب اوكي عادي
هههههههههههههههه

ربنا يرزق يارب بكل اللي تتمنيه

zOzO يقول...

أسير الجراح

اسعدتني كتير بمرورك ده
بس ليه مش سبت تعليق
مش لازم انه البوست تاج يبقي لحد معين
ليكم كلكم طبعا
واتمني منك المتابعه ع طول

zOzO يقول...

mostafa rayan

نورتني والله
ويارب انا وانت وكل الناس

zOzO يقول...

engy

ربنا يخليكي يا جميل
اتمني مش تكون الزياره الاخيره
تحياتي ليكي

zOzO يقول...

blue _ wave

متكشره جدا
دا بس من زوق حضرتك
واتمني المتابعه علي طول يا دوك

zOzO يقول...

مني

منوره طبعا
ربنا يخليكي يارب
ويارب يحققلك كل ما تتمنيه يارب


كويس
كلوا
يعني مش انا لوحدي
هههههههههههههههههههه

zOzO يقول...

غير معرف

اكيد ان شاء الله
ربنا يجازيك كل خير

zOzO يقول...

spower

نورت طبعا تقدر تقول اللي انت عايزه

مش قصدي ان الحب بيضعفنا
لا
قصدي انك لو حبيت بجد صعب انك تحاسب الشخص اللي بتحبه

اما الاحساس بالخطا فعلا حاجه حلوه
والاصدقاء دي احلي حاجه ف الدنيا دي
انا كمان بكره التسرع بس بحاول افكر الاول
اما الزوج فيارب انا وانتي كمان ربنا يرزقك بالزوجه الصالحه
اتمني منك المتابعه ع طول

عودة(3awda) يقول...

thanks for this post i wish to visit me

غير معرف يقول...

ازيك يا زوزو ...... ؟؟؟؟ عامله ايه ؟؟؟ ايه يا عم الكلام الجامد ده؟ والله عال بقى انا اسيبك يومين يحصلك كده ؟؟؟
دا احنا دافنينه سوى يازوزو عموما الوضع ده مش هاسمحله يستمر ابدا كلها تمان تسع عشر ايام واكون عندك ولازم نشوف حل للموضوع ده ...ماشييييي
عموما انا تقلتها حبتين بس كافيه رخامه لحد كده ....وحشتينييييييييييي مووووووووت يازوزو
مع اني شكه في حاجات كتير من اللي انت قولتيها وخصوصا طيييييبه دي مش دخله دماغي عموما بشكل عام مش بطاله يجي منك برضه يازوزو ماتخافيش مش هاسيبك لوحدك ابدا هتلاقيني في ضهرك دايما "اتب" هههههههههههههههه
ماتزعليش انا باتغابه شويه مش حد هنا اتغابه عليه عارفه السعوديه مفيش فيها احياء بشريه
اكيد هتقدري ظروفي ....
بحببببك اوووووووي .....سوسو

Unknown يقول...

اجاباتك حلوة جداا ورقيقة