مشغوولووون اليوومووون دولووون









مشغولوووون






أكيد في المذاكره يعني






خلصت العملي الحمد لله






والنظري إن شاء الله هيبدأ يوم 12-1






وهنخلص 26-1





يعني هاجي اقرفكم يوم 26





أوعوا حد ينسي





هههههههههههههههههههههههه







****




دا بقي شكل أي حد ناوي أنه يذاكر





طبعا قرفان من الدنيا كلها








المهم

إن شاء الله زوبعه وهتعدي

بس يارب مش تكون زي زوبعه الفيلم

هههههههههههههههههههههههه

قولوا يارب تعدي

ههههههههههههههههههههههه







أسيبكم انا بقي

هروح أجيب الكاس دا وراجعه تاني ليكم



أدعولي إني أجيبه بجد

تقدير يعني

أستودعكم الله

في رعايه الله

zOzOoOoOoOoOo





هناك ١٥ تعليقًا:

آه وكفى يقول...

هههههههههههههههه
ربنا معاكي ومعايا ومع الجميع ده الواحد بيتعب والله فاي المذاكرة والقرف انا كمان هاجي تاني وهظهر عالشاشة عدل يوم 26 يااااااااارب قرب البعيد

تحياتي

حسن حنفى يقول...

هههههههههههههههههه

ده انا في ثانويه ومش بعمل كده

:p

يلا ربنا معاكي

ان شاء الله تجيبي الكاس وانا اخده منك

:p

ربنا معاكي

rovy يقول...

حمد الله على السلامه يا قمر
سألت عليكى كثير و انتى ما سألتى
معلش انا عذراكى علشان المذاكره ربنا معاكى حبيبتى و يارب نطمن عليكى دائما و يارب تجيبى تقدير امتياز يا رب


دمتى بكل خير
تحياتى

موناليزا يقول...

ربنا معاكى يازوزو
ركزى كويس وشدى حيلك كده وسيبى الكمبيوتر دلؤتى خالص
عايزين تقدير محترم
بالنجاح والتوفيق ان شاء الله

Kiara يقول...

ربنا معاكوووو كلكم وبالنجاح يارب

رحــــيـل يقول...

ههههه
ربنا معاكى يازوزو
وتنجحى يارب
بس ذاكرى بضمير وبلاش لعب

ghoneem يقول...

السلام عليكم

أخبار الامتحانات ايه وانت عاملة ايه ؟؟؟؟

يارب بالتوفيق ونجيب أعلي تقدير ان شاء الله

شدي حيلك وتعودي للتدوين بخير ان شاء الله

لا تنسي الدعاء لأهل غزة باستمرار

تحياتي

بالتوفيق.....................

غير معرف يقول...

هههههههههههههههه
والنبى اللى يدعيلك يدعى لكل اللى عندهم امتحانات وانا واحد منهم
انى داع فامنوا
يا ربنا لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك و عظيم سلطانك .. يا أرحم الرحمين يا أرحم الرحمين يا أرحم الرحمين يا اجود الاجودين يا ذا الجلال و الأكرام يا حنان يا منان يا وادود يا قريب يا مجيب الدعاء نجحنا ونجح كل طلاب المسلمين اللهم ارحمن ونجنا ونجحنا فى الدنيا والاخره
امين امين يا رب العالمين والصلاه والسلام على سيدنا محمد امام المرسلين

mostafa rayan يقول...

ربنا يوفقك دايما

غير معرف يقول...

بجد البوست دة حلو

وخاصة الكاس

يلا ربنا معاكى ومعانا

احجزيلى انا هاخد الكاس دة بعدك

يلا ربنا معاكى وتاخديه

سلامى

rovy يقول...

ايه الحكايه لسه مشغولون
يارب تكونى ماشيه تمام

طمنينا اول ما تخلصى امتحانات
وحشتيناااااا

ادم المصرى يقول...

السلام عليكم

انا سورى جدا على غيابى الطويل ولكن

الحمد لله اولا حمدله على سلامتك ثانيا

انا الحمد لله رجعت لتدوين ثالثا النجاح لكى ان شاء الله

آدم...أول الخلق يقول...

يلا ربنا معاكى ومستنينك تخلصى وندردش سوى

zOzO يقول...

شكرا ليكم جميعا
الحمد لله خلصت
تحياتي

غير معرف يقول...

يا رب الامتحنات تعدي علي خير وادعو لكل الناس ال بتمتحن ربنا يوفقهم لان بجد تعب ومزاكرة بلا حدود وادعولي ان ازاكر عشان انا مش بزاكر ومش عارف حاجه وابيض يا ورد