,,, صبح صبح يا عم الحاج ,,,

صبح صبح
وكلوا يبعد من قدامي
الدكتوره زوزو وصلت يا جدعاااااان
هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
,,,,,
الحمد لله
نجحت
اه والله نجحت
دا معجزه اصلا
وسمسم طبعا سيحت لينا
وسوسو كمان نجحت
وكلنا هنبقي في سنه تالته السنه الجايه
,,,,,,
وسمعنا سلام
الناجح يرفع ايدوووو
هههههههههههههههههههه
عقبالكوا كلكم
تنجحوا في كل حاجه في حياتكم يارب
,,,,,,,,
ع فكره يا جماعه لولو ( رانيا يعني) طفله صغيره عندها
تقريبا
تلت سنين ونص بالكتير اوي
تعليقات البوست اللي فات
حسستوني انها كبيره
المهم هي كل شويه تقولي لو عايزه اي حاجه
مثلا
تقولي هاتي ( مش عارف ايه) يا زهره
قصددددددددددددي يا رانيا
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
,,,,,,,,,
انا فرحانه اوي
بجد
ان شاء الله كلوا هينجح
انا كنت جبتها من الكنترول
بس قولت استني لما تبقي رسمي
,,,,,,,,,,
الحاجه الساقه موجوده
والجاتووووووووووووه وكل اللي عايزينه
بس انتوا تعالواااااااااااااااا
,,,,,,,,,,
سلامي كتير ليكم كلكم

هناك ٤٧ تعليقًا:

ادم المصرى يقول...

الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف مبروووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووك يا نونو بجد فرحتلك جدا جدا عقبال اخواتك بجد الله يبارك فيكى انا كنت عارف ان الى ذيك لذم ينجح بتوفيق الله

ٍSOU يقول...

الف الف مبارك عليكى النجاح يا دكتورة و يارب دوم :))

رحــــيـل يقول...

مبروووووووووووووووك يازوزو

ايوه كده

ارفعى رسنا

انا عايزه الحاجه الساقعه مليش دعوه

ومبروك لاصحابك كمان

مواطن مصرى نايم يقول...

مبرووووووووووك
مبرووووووووووك
بس انا اول حد قالك
(وش بيغمز)
مبروك يا زوزو
هو مش انتى فى كلية علوم
هى كلية العلوم بتخرج دكاترة و الا دى القوى العامله
ههههههههههههههه
مبروك يا دكتورة باعتبار ما سيكون
تحياتى
اسلام

blue-wave يقول...

الف الف الف مبروووك
بجد الف مبروك
فين الجاتوووووووووووووة؟

دكتور حر يقول...

بوركت أيامك كلها

semsem يقول...

اممممممممممممم
اممممممممممممممممممممممممم
انا مش عاوزه حاجه ساقعه
ده انا طيبه وغلبانه
انا عاوزه عزومه محترمه فى كوك دور:)
انا طيبه اصلا:)
وانتى عارفه ده

spower يقول...

السلام عليكم

طبعا الف مبروك النجاح وعقبال البكالوريه وتاخدي الشهاده الكبيره اللي اوي

انا جيت اقولك بمناسبه النجاح انتي ليكي واجب عندي يا ريت تعدي تخديه


سلام

Moustafa` يقول...

مبروووك طويله عريضه
---
- وش مكسوف -صف تاسع
يلا بس هعمل عبيط وكأني لسه سامعها
فرحت اوي لما قريت البوست وعرفت الخبر القنبله ده
تحياتي كتير
سلام
ومن تقدم إلي تقدم بإذن الله

ahmed يقول...

مبرووووووووووووووووووووووووووووك


فين الكازوزا ؟

saragebaly يقول...

ألف ألف مليووووووون مبروك
وعقبال التخرج ان شاء الله
ونفرح زنبارك على الشهادة الكبيرة
تحياتي لك

دمت بنجاح دائم ومستمر

سارة

HANY YASSIN يقول...

الف مبروك
عقبال التخرج

غير معرف يقول...

السلام عليكم ورحمه الله أهل ديار قوم مؤمنين
تحياتى للجميع
ازيك يازوزو قصدى الف مبرووووووووووك على النجاح واعقبال السنة الجاية امتياز ولا انا ببالغ لا انا ما ببالغ
يارب امتياز السنة الجايةإن شاء الله
ويارب امتياز لزميلاتك برده علشان ما يزعلوش -- كده انا تمام
الف مبروك مرة تانية للجميع
سلالالالالالالالالالالالالالالالالالالالام

tote يقول...

الف الف مبروك وعقبالى بقى علشان النتيجة بتاعتى خللت فى الكلية ومش عايزة تظهر بس انت رفعتى من روخى المعنويةمبروك عليكى نتيجتك الحلوة وتعالى بقى عندى لنى مش لقيت جاتوه هاتى وانت جاية

Yuki يقول...

ألف ألف ألف مبرووووووووووووووووووووووووك يا جميل

و عقبال التخرج يارب

ربنا يوفقك دايما و يكرمك ..

و عقبالنا :D

مدحت محمد يقول...

الف مبرووووووووووووووووووك يازوزو

انا ماليش دعوة انا ليا ساقع
عشان اكيد وشى حلو عليكى

حبيبـــــــة القمـــــر يقول...

مبروووووووووووووووووك ياقمر
انا اتأخرت هنا
انتي عارفه المواصلات بقى
بس انا باركتلك من زمان
من قبل ماتظهر النتيجه فاكره

انا جيت اخد الساقع وهديتك عندي اهي
دبدوب اكبر من بتاع رحيل هههههههه
يارب من نجاح لنجاح ياقمر

rovy يقول...

مبروووك يا حبيبتى الف مبروك ..
الحمد لله و يا رب دايما ناجحه و بتفوق .

دمتى فى حفظ الرحمن

تحياتى

talagait يقول...

الف مليون مبروك مفيش اجمل من معنى النجاح فى الدنيا واللهى
فرحت جدا ليكم كلكم
وعقبال الشهاده الكبيره يارب

واسف على الدرس واللهى
بس الاسوبع ده له رساله خاصه
كيمو !!!

امل يقول...

السلام عليكم
ألف مبرووووووووووووووووووك يا دكتورة زوزو ربنا يفرح قلبك على طول كده وترفعي ايدك مع الناجحين على طول ههههههه ممكن الحاجة الساقعة تبعتيها لي على المدونة بتاعتي ومش مشكلة الجاتوة ممكن آخد حقه ناشف هههههه ألف مبروك مرة تانية
تحياتي

z!zOoOo يقول...

السلام عليكم

الف مبروك

شكرا لزيارتك الجميله

وأتمنى متكونش اخر مره

ربنا يوفق كل الناس

تحياتى

موناليزا يقول...

لولوووووووووولى
الف مبروك يازوزو ياجميلة وعقبال السنة الجاية يارب

بنت مصريه يقول...

مبروك يا زوزو هنيجى ياختى اما نشوف اخرتها معاكى
شكل الجاتوه كده هيطلع بلاستيك زى التاج
انا جاوبت عالتاج تعالى شوفيه

عمرو وجيه يقول...

الف مبروك علىالنجاح



و ادعولى بقى انا عندى سمر كورس


بجد مدونة جميلة قوى و التيمليت حلو



يلااااا ادعلوى انجح ...

shabfa2re يقول...

الف الف مبروووووووووك ومن نجاح لنجاح

منى يقول...

مبرووووووووووووووووك
بضمير بقى
مش اتاكدتى خلاص
انا جايه اشرب الحاجه الساقعه
وسعوا السكه بقى

nonni يقول...

مليييييييييييييييييييييييون مبروك

على النجاح و عقبال التخرج يارب

مدونتك حلوة اوى اول زيارة بس مش الاخيرة

"تحياتى"

zOzO يقول...

الله يبارك فيكم يا جماعه
ميرسي بجد ليكم كلكوا


عملت بلوج جديد وف ناس اشتركت معانا
يارب نكون عند حسن ظنكم
وننفع بعض

Desert cat يقول...

يعنى انا جاية على مناسبة حلوة كدا
الف مبروك النجاح

oRiGiNaL HeArT يقول...

الف مبرووك
يارب دايما من نجاح لنجاح
و يارب انا كمان اجح
مستنية النتيجة بقالى زمن ومش راضية تطلع:p:

بووليد يقول...

الف الف مبروك
وان شأ الله دوم

PrInCeSS BeRy يقول...

زوزو ازيك يا قمر وحشتينى اخبارك اية انا مستنياكى على المدونة التانية كتتبلك اكونت بتاعى على الفيس بوك علشان الجروب وتفهمينى اكتر باى يا قمر والف الف مبروك النجاححححححححح

*الطالبة عفو الله *زوزو يقول...

الف الف الف الف مبروووووووووووووووك يا زوزو و عقبال كل سنة يا شطورة انتي
على فكرة انا مبسوطة عشان لينا نفس الاسم و يا رب مايبقوش يلخبطوا بنا
المهم الف الف الف مبرووووووووووك

دعاء مواجهات يقول...

ألف الف مليووم مبرووك ياقمر

وعقبال البكالوريووس


ربنا يوفقك

بيس

Bongo يقول...

يا زوزو الشاوت بوكس بتاعك جنني !! :D

بحاول اكتب فيه بقالي ساعة مش عارفة ماله ,,
المهم
انا عارفه ان يوكي علقت هنا
بس قولت لازم اقولك ألف تريليوووووون زيييييلوووون مبروووووووك النجاح يا قمر

انتي و اصحابك كللللللللللللللهم

يارب من نجاح لنجاح يا قمر دايما
و نسمع عنك كل خييييييير

و يلا فين البوستس الجديدة :D

و منتظرين الشرباااات و الجاتوهات و الحاجات الحلوة :)

سلام يا جميل

EMMF يقول...

السلام عليكم
ازيك يازوزو هذا الرد يازوز على كلامك فى البلوج بتاعى http://emmf89.blogspot.com
يازوزو انا بحب الوحدة وبحب ابقى بعيد عن الناس
ببقى مستريح كده
ما بكلمش إلا مع اللى انى اعرفه صحيح حضرتك ما شوفتكيش ولا اعرفك بس لماقرأت مقالاتك حسيت انى اعرفك لأن فى تشابه كبير بين شخصيتك وشخصيتى
فعلشانكده ما حدش يعرف البلوج ده إلا القليل قوى

وألف مبروك على النجاح
وممكن تقوليلى ايه رأيك فى الموقع ده
http://yashabab.webs.com
سلالالالالالالالام

صالح سعيد يقول...

مبروووووووووووووووك
بجد فرحتلك جدا يا زوزو
ومش هسكت
وهطالب بحقى فى البيبسى
والهوهوز
لانهم اكلتى المفضله
بجد تستاهلى كل خير
واتمنالك التوفيق والنجاح المستمر والدائم
تقبلى تحياتى

آخر العنقود يقول...

الف الف مبروك يازوزو
انا عارفة متأخرة قوى
بس عديها بقى
:)
بجد مبروك ياقمر ويارب دايما موفقة وناجحة

abo salah يقول...

بعد السلام عليكم

ألف مبروك على النجاح
وعقبال النجاح فى جميع السنوات
وفى حياتك كلها ان شاء الله

وألف مبروك غير الألف اللى فوق على افتتاح المدونة الجديدة

وربنا يجعلها فى ميزان حسناتكم

تحياتى

zOzO يقول...

الله يبارك فيك كلكم
نورتوني والله
واللي جاي للاول مره
نورت واتمني المتابعه

Maha Shahen يقول...

الف الف مبروك يا قمر ولا نقول يا دكتوره
بتمنالك التفوق الدايم يا رب

حسن حنفى يقول...

الف مليون مبروك
وان شاء الله دايما
ياااااااااااارب
مدونه رائعه انا حطيتها في المفضله
شكرا لكي
تقبلي مروري

PrInCeSS BeRy يقول...

زوزو حببيتى انا كنت جية اسلم بس قلت مدخلش بايدى فاضية ازغرط لولولولولوولىلللىلىلىلىلىلىىلى
الف الف الف مبروووووووووووووووووك

mregypt7 يقول...

الف ميت مليون مبروك على كل واحد ناجح فينا كل دول كده بيحبوك وبيهنوك فرحت عنينا بعد سهر وتعب وليالى والله فرحنا كده بالغالى واللى ما فرحش السنه دى هيعوضها انشاء الله قول انشالله
مبروك يا دكتوره بس انتى دكتوره ايه اوعى تكونى بيطريه او بشريه او غيره
تحياتى ليكى وسلامى للولو
الباش مهندس بوحميد

mostafa rayan يقول...

مبروك يا زوزو
الف مبروك

مدحت محمد يقول...

مستنى التاج ياواد

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

عارفه ومتأكده انها اكيد متأخره صح؟
بس برده مايمنعش اني اقولك الف الف مبروك بجد كويس ان لسه في ناس بتنجح اساساههههههههه.
بجد انا فرحانه ليكي اووووووي.
يارب عقبال كل سنه كده وان شاء الله تبقي حاجه كويسه اووي اووي انتي وصحابك كمان ياااارب.
بجد الف مبروك وطبعا مش هرخم واقولك فين الجاتوه والحاجه الساقعه لأنهم اكيد خلصوا ههههههه ولا ايه؟
مبروك ياجميييل.
اختك شيتوس